naja, i glaub an tom gings a nimmer wirklich gut... allerdings sind meine erinnerungen a bloß no a bissl do.
was vielleicht noch erwähnenswert wär, is der nette kleine striptease vom thomas
... naja, zumind hätt er einer sein sollen. leider war er a bissl zu schüchtern und hat auf das starke grölen meiner freundinnen, sich auszuziehn, ned reagiert.
dafür hab i sahne leckn dürfen
(i schau, dass i davon no fotos krieg
)
hm... als ihr weg warts ham bille und ich uns no über den rest kirschschnaps her gmacht und den dann auch ziemlich gut geleert...
später (zeitangaben san leider wg akuter orientierungslosigkeit und verwirrtheit nicht mehr möglich....), also da volker, mich und ramona warn jedenfalls scho weg, is dann an thomas (und auch mir!) eingfallen, dass i ja eigentlich scho a wos von meim freund zum geburtstag ham will.... mir san dann also affe zum auto und dann, naja dann hod er mirs gschenk gem und dann san ma irgendwann irgendwie wieda runter (man merkt, meine schilderungen werden ungenauer...)
als mir untn warn, ham se de andern dann aber scho s'bett gmacht ghabt, naja, dann hab i halt a mal an schlafsack für mi und an thomas higlegt. i war dann a recht müd und hab ned verstanden, warum ma da af so an hartem boden schlecht schlafen sollt
an thomas is dann aber eigfallen, dass er ja eigentlich scho hunger hod, nachdem er ja netterweise den nachbarn sein altes abendessen gebracht hat
dann hod se er halt no hinghock und hod wos gessen uns später is er dann mit ner zigrette im mund und ner isomatte, die erm ned gherd hod, im schlafsack gleng (übrigens ned den, den i so liebevoll hergricht hab)
in da früh (und des war dann scho um halb acht, also a zeitpunkt, wo i angfangen hab zum begreifen, dass da boden vll doch ned so toll is zum schlafen) san ma dann aufgstanden und ham a bissl zam grammt, dann hama a frühstück gkriegt (außer da thomas, der hat 3 flaschen zum trinken, innerhalb einer 3/4 Std, vorgezogen), zwischendurch hod da thomas mit mir a führung gmacht zu der stelle wo er hispim hod (de andern hamse des scho am abend davor anschaun dürfen)
zusagen bleibt
- mir san um halba viere aufgstanden (=von da mama ausm bett gschmissen worden!!!)
- thomas hod außer einem stück torte (und dann war ihm schlecht wie sau!) erst am abend was gegessen
- uns is die lust zum weggehen vergangen am sam (und des heißt scho was bei uns
)
- mein magen hod des glasl wein aufd nacht ned wirklich gmigt (verstoßen hat er es aber trotzdem ned...
- heute san ma immer no ned fit
Ihr habt es ja eh alle schon mal gesehen...
aber wenn man genau hinschaut...